Etiquetas

domingo, 3 de enero de 2016

Què he après i com del projecte dels russos?

A primer de carrera d’Educació Infantil, concretament durant el primer semestre,  hem dut a terme un projecte de comunicació amb persones residents a Rússia. El contacte s'ha realitzat via e-mail amb diferents escrits. Els temes tractats s'han referit a diferents esdeveniments: presentació personal; la ciutat i el país on vivim; costums, tradicions, música tradicional del país i la nostra música preferida; personatges importants de la història i de l'esport dels nostres països i, per últim, el voluntariat.

Voldria destacar tot el que he après en aquest temps:
  • En primer lloc: com corregir una expressió escrita d’un alumne estranger.

  • En segon lloc: les pautes de correcció que cal seguir.

  • En tercer lloc: els errors més freqüents que produeix una persona que està aprenent una segona llengua.

  • En quart lloc: la millora de la meva escriptura.

  • En cinquè lloc: realitzar un intercanvi personal, cultural, històric i geogràfic. 

  • En últim lloc: fer un ús més correcte dels mots connectors.

En conjunt, vull dir que ha estat una feina bastant gratificant, ja que no he après les normes del català d’una manera purament teòrica, sinó d’una manera entretinguda i divertida.

Així doncs, considero que és un treball molt interessant per utilitzar en persones que s'estan iniciant en aquest món de l'educació i ho recomanaria molt a altres centres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario